KLAUSIMAI IR ATSAKYMAI
Dažniausiai pasitaikantys klausimaiPrieš pirkdami
Ar naudojate slapukus savo svetainėje?
Taip. Slapukuose yra informacijos, perkeltos į jūsų kompiuterio kietąjį diską.
Jie leidžia mūsų serveriui atpažinti jus kaip nuolatinį lankytoją ir padėti mums patobulinti mūsų svetainę ir teikti geresnes bei asmeniškesnes paslaugas. Atminkite, kad mūsų reklamuotojai taip pat gali naudoti slapukus, kurių mes negalime valdyti.
Jei norite ištrinti mūsų slapukus, galite tai padaryti savo naršyklėje.
Pastaba: jei ištrinsite visus slapukus, įmanoma, kad ne visos mūsų internetinės parduotuvės funkcijos veiks taip, kaip tikėtasi.
Norite perskaityti mūsų privatumo ir slapukų politiką? Paspauskite čia.
Ar turiu sukurti sąskaitą, kad galėčiau apsipirkti iš jūsų?
Kai prisijungiate prie savo sąskaitos užsakymo, procesas vyksta daug greičiau.
Papildomas užsakymo privalumas sukūrę paskyrą yra tai, kad visada galite patikrinti savo užsakymo būseną, pridėti produktus į savo norų sąrašą ir padaryti jūsų užsakymą greičiau, nes mes jau išsaugojome jūsų adreso informaciją.
Kaip sukurti paskyrą?
Pasirinkite „Naujas klientas?“ Viršutiniame dešiniajame aikštelės kampe.
Įveskite savo asmeninę informaciją ir sukurkite slaptažodį.
Spustelėję mygtuką „Siųsti“, gausite el. Laišką, kad suaktyvintumėte savo sąskaitą.
Dabar galite greitai ir lengvai prisijungti ir pateikti užsakymą.
Kaip galiu pakeisti savo sąskaitos informaciją?
Ką galiu pakeisti savo sąskaitą?
Pakeiskite savo prisijungimo informaciją
Pridėkite, pakeiskite arba ištrinkite pristatymo ir atsiskaitymo adresus
Pridėkite, pakeiskite ar neregistruokite informacinį biuletenį
Tvarkykite aukcionus aukcionuose
Ar galiu ištrinti savo paskyrą?
Atminkite, kad ištrynus jūsų paskyrą, negalėsite pasiekti jokių ankstesnių užsakymų ir nebebus įmanoma iš naujo nustatyti jūsų sąskaitos.
Norėdami ištrinti savo sąskaitą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimu. (se2@sobuy-shop.com)
Kaip atsisakyti mūsų informacinio biuletenio prenumeratos.
Taip pat galite atšaukti prenumeratą naudodamiesi informaciniame biuletenyje panaikinus panaikinimo nuorodą. Laiško apačioje rasite nuorodą „neregistruoti“. Tada gausite el. Laišką, patvirtinantį, kad baigėte informacinio biuletenio prenumeratą.
Mokėjimas
Kokius mokėjimo būdus siūlome?
Mes siūlome skirtingas mokėjimo parinktis:
1. Klarna
2. Vaizdas
3. „MasterCard“
4. „American Express“
5. Maestro
6. „PayPal“
7. Parduotuvės mokėjimas
8. „Apple Pay“
9. „Google Pay“
Visi mokėjimai yra saugūs ir tvarkomi naudojant saugų ryšį (SSL).
Ar gavai mano mokėjimą?
Kada bus apmokestinta mano kreditinė kortelė ar „PayPal“ sąskaita?
Jei jūsų kreditinės kortelės ar „PayPal“ sąskaita bus leista, suma bus nedelsiant apmokestinama. Gausite el. Laišką, patvirtinantį, kad jūsų užsakymas buvo apdorotas.
Jei jūsų kortelė nebus leista, suma nebus imama. Atminkite, kad net jei jūsų mokėjimas nėra įgaliotas, gali atrodyti, kad mes sumokėjome jūsų užsakymo sumą, nes kai kurie kortelių išdavėjai gali rezervuoti pinigus trumpam laikotarpiui.
Kaip gauti sąskaitą faktūrą?
Svarbu: mes dalyvaujame JAV rutinoje. Visos sąskaitos faktūros yra automatiškai generuojamos kaip ir privatiems klientams su PVM. Jei esate įmonės klientas, palikite mums pranešimą su savo įmonės pavadinimu ir galiojančiu PVM numeriu.
Gabenimas
Nemokamas pristatymas
Švedija
Danija
Suomija
Lietuva
Latvija
Estija
Ar mano užsakymas buvo išsiųstas?
Kada gaunu stebėjimo numerį?
Kiek laiko trunka tvarka?
Jei pasiūlyme nenurodyta kitos datos, prekių pristatymas gali būti pateiktas per numatomą laiką taip:
Švedija
- Pietinis regionas: 2–3 darbo dienos
- Centrinis regionas: 3–5 darbo dienos
- Šiaurės regionas: 5–7 darbo dienos
- 2-3 darbo dienos
- Pietinis regionas: 3–5 darbo dienos
- Centrinis ir šiaurinis regionas: 5–7 darbo dienos
- 3-5 darbo dienos
- 5–7 darbo dienos
- 5–7 darbo dienos
O kas, jei pristatymo metu nesu namuose?
Tai priklauso nuo to, kuris vežėjas naudojamas jūsų siuntai pristatyti.
Dažniausiai pasitaikantys sprendimai yra šie:
- Vežėjas perduoda pakuotę jūsų kaimynui.
- Vežėjas palieka užrašą ir pristato paketą į artimiausią pasirinkimo tašką.
- Vežėjas nepateikia pakuotės ir bando jį pristatyti dar kartą (paprastai kitą dieną po).
Paprastai, jei nerandate antrojo ar trečiojo pristatymo bandymo, jis perduos paketą į savo sandėlį. Tai suteikia jums kelias dienas pasiimti, kol jis nebus išsiųstas mums.
Norėdami gauti klausimų apie pristatymą, galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu (se2@sobuy-shop.com), mes jums pateikiame atsakymus per 1 darbo dieną
Kada ateis mano paketas?
Naujausia informacija apie užsakymo sekimo portalą galite rasti savo paskyroje.
Jei jūsų užsakyme yra keli produktai, galite gauti pristatymų skirtingomis datomis.
Kaip galiu pakeisti savo pristatymo informaciją?
Susisiekite su mumis per se2@sobuy-shop.com Jei norite pakeisti savo duomenis.
Mano užsakymas atidėtas
Jei pristatymas bus atidėtas, kurjeriai per pagrįstą laiką praneša jums raštu. Jūs visada turite teisę apgailestauti dėl pirkimo pagal dabartines vartotojų įstatymų taisykles, jei produktas nėra pristatytas per pagrįstą laiką.
Taip pat galite susisiektise2@sobuy-shop.com Tolesnei pagalbai.
Aš negavau savo paketo
Visų pirma, susisiekite su kurjeriais ir įsitikinkite, kad jie atsiuntė jūsų užsakymą. Taip pat galite susisiekti se2@sobuy-shop.com Tolesnei pagalbai.
Kaip galiu pakeisti savo pristatymo informaciją?
Susisiekite su mumis per se2@sobuy-shop.com Jei norite pakeisti savo duomenis.
Grįžimas ir grąžinimas
Ar galiu grąžinti prekę?
Taip, per „Sobuy“ įsigytos prekės turi 30 kalendorinių dienų su pasitraukimo teise. Atšaukimo laikotarpis pradeda taikytis nuo tos dienos, kai gavote produktą. Atėmimo teisė yra reglamentuojama įstatyme (2005: 59) dėl atstumo susitarimų ir susitarimų, ne verslo patalpų.
Kad grąžinimas būtų patvirtintas, produktas ir pakuotės turi būti nepakitusios.
Kaip grįžti?
Produktus galite grąžinti, jei jie yra išsamūs ir originalios pakuotės ir nepažeisti.
Grįžimo laikotarpis yra 30 dienų. Pradedama tą dieną, kai prekė gaunama.
Keli elementai tvarka?
Atšaukimo terminas neprasideda, kol nebus gauti visi produktai.
Norėdami grąžinti prekę, atlikite šiuos veiksmus:
Eik į mano sąskaitą
Eik į mano užsakymus
Raskite užsakymą, iš kurio produktas turi būti grąžintas
Palikite pranešimą mūsų klientų aptarnavimo komandai (kuo daugiau informacijos pateiksite, tuo greičiau galėsime apdoroti jūsų grąžą).
Kiek kainuoja grąžinimo siuntimas?
Grąžos yra nemokamos, kai naudojama mūsų grąžinimo procedūra ir konkretus vežėjas.
Jei nuspręsite grąžinti savo prekę per kitą vežėją, mes negalime grąžinti jūsų pristatymo išlaidų.
Kaip greitai mokėjimas už mano užsakymą bus grąžintas grąžinus ar atšaukus užsakymą?
Ar mano asmeninė informacija saugi?
Kada mano mokėjimą nupiešė Klarna?
Jei nuspręsite mokėti tiesiogiai, jūsų mokėjimas Klarna bus suaktyvintas, kai jūsų užsakymas bus patvirtintas. Tai reiškia, kad prieš patvirtinant jūsų užsakymą, suma yra skirta, kai užsakymas patvirtinamas pinigais. Jei nuspręsite atšaukti savo užsakymą dar prieš patvirtinant užsakymą, jokie pinigai nebus išskaičiuoti, tik rezervuoti.
Jei nuspręsite mokėti, kai gausite prekę arba pagal įmoką, jūsų sąskaita faktūra Klarna bus suaktyvinta, kai jūsų užsakymas bus patvirtintas. Taigi, jūs pasirenkate sau, kai reikia sumokėti.